Všetko zdražie ale niekto na to bude mať

16. decembra 2010, jurajvarga, politika

Tak a prosím vás tešme sa na tieto Vianoce, užime si ich a odbremeňme svoju myseľ od starostí, pretože po novom roku budeme mať nad čím rozmýšľať. Áno po novom roku budeme hlavne asi troška viac pozerať do peňaženky. Z toho čo každý deň počúvam respektíve si prečítam v novinách pôjde na výdavky každého nás bez ohľadu na charakter položiek.

Veď rovnica je tak jednoduchá. Zvýši sa daň, zvýšia sa energie zvýši sa mýto vlastne rozmýšľam čo sa nezvýši. No v každom prípade to málo stačí aby sme sa dovtípili, že sa zvýši všetko. A ako sa hovorí, všetko sa zvýši len naše mzdy nie už dávno nie je pravda. Teda neviem ako je to v súkromnom sektore, lebo tam platia individuálne pravidlá, ktoré závisia od trhových reálií, ale v niektorých oblastiach štátnej správy to asi tak nie je veď, keď sa tak veselo rozdávajú odmeny na niektorých ministerstvách.

Hlavne ma dnes pobavilo, keď som sa dozvedel, že pán Spišiak dostal odmenu 3,500 eur tak som si povedal, že asi až tak to Slovensko nie je na tom tak zle hlavne, keď som sa dozvedel odôvodnenie jeho odmeny. Podľa jeho slov ide totiž o odmenu pre ľudí, ktorí niečo navyše. Nechcem podceňovať prácu pána Spišiaka ale chcel by som vedieť v čom on spravil niečo navyše? Podľa mňa je to len provokácia tých pracujúcich, ktorí pracovali celý rok nuž ale nespravili toľko výnimočných vecí ako pán Spišiak za pól roka. Inak neviete kde je zoznam tých skutkov navyše?

Ale veď zaiste sa poteší, lebo na rozdiel od nášho rozpočtu pán Spišiak tieto peniaze naozaj potrebuje.